L U K U 7
Aviomieheni oli avioliiton alusta loppuun hakenut muualtakin sitä rakkautta mitä sai kotoa. Minä päädyin hakemaan muualta sitä rakkautta mitä nimenomaan en saanut kotoa, mutta tulin sittenkin vain hyväksikäytetyksi. Juuri, kun luulun että kaikki ovat minut hylänneet, taivaan Isä kutsui minua Jeesuksen yhteyteen. Uskon tähden Jeesukseen Kristukseen tein parannuksen päätin jäädä tappiolle. Muutaman vuoden kuluttua sai terveeksitekemisen ja profetian armolahjat, kun Pyhän Hengen voima, paranormaali kivuton, ikäänkuin sähkövirta, kaksi kertaa kulki läpi kehoni vetäen minua yhtäaikaa sekä kaksinkerroin että lyttyyn. Se oli vain aavistus siitä mihin Hän pystyy, muuta minusta silti tuntui siltä että Hän olisi halutessaan voinut tehdä minusta rusinan. Armolahjoissa ei ole kyse minusta henkilökohtaisesti, mutta niiden avulla Jumala auttoi minua itse auttamaan itseäni auttamalla muita. Nämä osiot 1, 2 ja 3 eivät ole täysin kronologisessa järjestyksessä, vaan menevät limittäin toistensa päälle.
Jumalan sana on kuin siemen. Jotkut kylvävät sen, jotkut kastelevat sitä, ja Jumala saa aikaan kasvun. Minä muokkaan maaperää otolliseksi. Tarkoitukseni evankelistana on todistaa Jumalan olemassaolosta todistamalla Hänen rakkaudesta sairaiden omassa elämässä parantamalla heidät ilman tekopyhyyttä. Ennen epäpyhä kuin tekopyhä. Ei puhettakaan että olisin saanut oikeutta veljeskunnalta. Heille ei riittänyt että lääkärikunta ei halunnut antaa minulle apua, vaan pitämällä minua temppeliprostituoituna, joka yllytän homoseksualismiin, he halusivat että minä en auta itsekään itseäni, sitten vaikka työni evankelistana estyisi. Minun olisi vain tullut levittää heidän propagandaansa. Se olisi auttanut heitä. Syynä ylimielinen ideologia, itse rikas vanhin piti minua halveksittavana kristittynä varattomuuden perusteella ja laski, että jotten tulisi erotetuksi seurakunnasta, minä, itse jääden ahdinkoon, ottaisin sovitukseksi häntä varten pankkilainan, joka on erittäin törkeä optio lahjoittaa hänelle, suoranainen veriraha, jotta hän kuitenkin erottaisi minut, jotta hän voisi sanoa saaneensa rahat Jumalalta "valppaudesta". Erosin siitä seurakunnasta, ja liityin toiseen. Todistaakseni etten ole temppeliprostituoitu, olen ennen yksin kuin huonossa suhteessa mieheen.
Ei Jumala tuomitse sen perusteella mitä joku on, (homoseksuaali), vaan tekojen mukaan, (sukupuolisuhde samaa sukupuolta olevaan). Samoin Hän vihaa heteroseksuaalien harjoittamia aviorikoksia ja prostituutiota, eikä sekään tarkoita sitä että Hän vihaisi itse heteroseksuaaleja. Sitä paitsi henkisesti parantuneista juuri homoseksuaaleiksi kääntyneet miehet pidättäytyvät sukupuolisuhteista samaa sukupuolta oleviin, ja heillä sen puolesta on pelastus. Lesboiksi kääntyneet saatananpalvojat eivät käänny kristityiksi, koska haluavat olla sukupuolisuhteissa samaa sukupuolta oleviin, mutta heistä ei vanhin puhunut mitään, sillä ei veljiä naiset kiinnosta.
L U K U 8
Jumalan järjestys on patriarkallinen. Se ei välttämättä ole naisille vihamielinen. Abraham oli siitä erinomainen esimerkki. Kun hän lähetti palvelijansa hakemaan pojalleen Iisakille vaimoa sukulaisistaan, hänellä patriarkkana olisi ollut valta päättää siitä Rebekan puolesta, mutta hän otti huomioon että tämä saattaa kieltäytytä. Siitä Rebekka näki että Abraham kunnioitti hänen tahdonvapauttaan, ja se on omalta osaltaan voinut vaikuttaa siihen että hän lupautui vaimoksi, ennenkuin oli Iisakia nähnytkään. Tällä tavalla kun Abraham kohteli vaimoaan Saaraa, ei ihme että Saara kutsui häntä herrakseen, Abraham suorastaan ansaitsi sen. Sen sijaan tämä nykykulttuuri on vääristynyt homoseksuaaliseksi, joka on naisille vihamielinen.
Luonnehäiriöinen taistelee uhrinsa kanssa siitä vallasta kuka uhria hallitsee, uhri itse vai hän, ja alueet joilla hän pyrkii valtaan ovat seksi ja raha, epäämällä ne uhriltaan. On omituista että yksipuolinen riiteleminen on pohjimmiltaan merkki ylen suuresta kiintymyksestä toiseen. Tämä kiintymys ei tietenkään ole kypsää, aikuisen kiintymystä ystäväänsä, tasavertaiseen elämäntoveriin, jonka parasta hän haluaa ajatella, vaan kypsymätöntä, pienen lapsen tapaista, omistamisen haluista, ahdistavaa kiintymystä, joka pyrkii alistamaan toisen mahdollisimman täydellisesti. Juuri siitä, että toinen on näin merkityksellinen hänelle, kumpuaa tässä rakkaussuhteessa nähtävissä oleva viha. Lojaalisuus ei kuitenkaan tarkoita sitä että hyväksyy julman kohtelun ja täydellisen huomiotta jättämisen.
Paavali sanoo Raamatussa 1. Korinttilaisille 7:3 Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Suomessa 120 valkoihoista luonnehäiriöista aviomiestä eivät osaa nähdä vaimojaan, 120 enkeleitten maan päälle syntynyttä naisjälkeläistä, itsestään erillisinä yksilöinä, joilla on omat toiveet ja tarpeet, vaan heidänkin tulee saada sukupuolinen tyydytys peniskeskeisyydestä ja yhdynnästä. Jos vaimo saisi tyydytyksen, ei se jäisi mieheltä huomaamatta. Kun hän silloin kysyy vaimolta, että saitko, se luetaan, että ellet saanut, valehtele. Jos sitten vaimo esittääkin omia näkemyksiään siitä mikä häntä miellyttää, mies katsoo häntä kuin kummajaista. Kristitystä narsistisesta miehestä antaenkaan saaminen on vielä masokistinen ajatus, ja hän maksattaa vaimollaan ahdasmielisyyttä.
Luonnehäiriöinen vaatii että uhrin tulee olla jatkuvasti enemmän sitä tai tätä, ja vähemmän sellainen ja tällainen, ja vaatimukset muuttuvat alati. Se mikä miellyttää häntä yhtenä päivänä, saa hänet raivoihinsa toisena päivänä. Koskaan ei tiedä mitä mistäkin seuraa. Hän väittää että uhrin puolustautuminen toimii provokaationa hyökätä kimppuun, kun taas alistuminen on todellinen provokaatio, sillä se viestittää että isku meni perille ja hänen sopii jatkaa. Kun hän hyökkää kimppuun joka tapauksessa, toimipa uhri kummin päin hyvänsä, ei se olekaan mikään uhrista aiheutuva reaktio, vaan uhriin kohdistettu vihamielinen teko, jolla on kaikki tekemistä yksin sen kanssa kuka luonnehäiriöinen on, miten hän toimii, ja ennenkaikkea miksi? Normaalissa henkilössä nimittäin alistuvan käytöksen tapa herättää lähinnä suojeluhalun. Juuri se todistaakin luonnehäiriöisen luonnehäiriöiseksi.
Luonnehäiriöinen väittää että uhri on syyntakeeton altavastaaja, joka vain teettää luonnehäiriöisellä kaikenlaista. Ei syyntakeeton ole se, joka vastaa omista ja toisten tekemisistä, vaan syyntakeeton nimenomaan ei vastaa kenenkään teoista. Se joka vastaa kaikkien teoista, on altavastaaja. Syyntakeettomuus ja altavastaajuus kumoavat toisensa. Lisäksi uhrilla on oikeus olla ottamatta vastuuta jonkun toisen huonosta käytöksestä. Sitä kautta uhri on syyntakeinen. Luonnehäiriöinen kyllä ymmärtää, että hänen saavutuksensakin eivät ole muitten ansioita, eikä hän itse ota vastuuta toisten huonosta käytöksestä. Ei hän silloin ole niinkään mikään viaton, vaan edesvastuuton.
On ymmärrettävää että mies haluaa että vaimo rakastaa ja kunnioittaa miestään uhrautumalla hänen edestään, sehän tapahtuisi tämän avulla, mutta myös vaimolla on täysi syy olettaa että avioliitto perustuu molemminpuoliseen rakkauteen ja kunnioitukseen. Näinhän se luonnehäiriöisellä ei mene, vaan hän vaatii että vaimon on myös uhriuduttava miehen eteen. Uhriutuminen on kuitenkin jo palvontateko. Palvontateot kuuluvat yksi Jumalalle, eikä Hänkään vaadi uhriutumista, vaan korkeintaa uhrautumista, ja Hänelle on iloa palvelijoistaan enemmän terveinä ja elävinä, kuin sairaina ja kuolleina. Silloin ei vain niin että vaimoilla ei ole velvollisuutta uhriutua, vaan heillä ei ole edes oikeutta. Miehethän kääntäisivät vaimonsa autoseksuaaleiksi, jotka eivät ole suuntautuneet kumpaankaan sukupuoleen. Autoseksuaalisuus vastoin tahtoa voi olla itsemurhan peruste. Vaimojen tehtävä on pelastaa henkensä pidättäytymällä tulemasta hyväksikäytetyiksi. Vaimoilla on poikavauva, ja ankara stressi heikensi maidontuloa. Luonnehäiriöiset miehet kiristivät vaimoiltaan seksiä uhkaamalla evätä rahan äidinmaidon vastikkeisiin omilta lapsiltaan. He ovat sitä mieltä että kyllähän äidinmaidon pitäisi luonnostaan riittää. Minä annoin uhrilahjaksi 3 vuodessa 360 paastopäivää, 3 päivää kunkin puolesta, jotta elämän säilyttämiseksi äitien maidontulo riittäisi lapsille. Itse luonnehäitiöiset miehet voivat lukea vuoden 2012 Syyskuun levitettävän Vartiotornin, jossa on erinomainen kirjoitussarja siitä rakastaako Jumala naisia.
L U K U 9
Israelissa 120 juutalaista vaimoa masentui, kun heidän 120 juutalaista aviomiestä yrittivät parantaa impotenssiaan hyväksikäyttämällä (Viagralla) vaimojaan ajatuksella yrittää kaapata rakkautta vielä enemmän. Puhun tässä tilapäisestä impotenssista, en elimellisestä syystä johtuvasta, jossa ei edes masturbointi onnistu. Fellaatio, suuseksi, on idioottivarma. Mies kyllä saa orgasmin, oli erektio tai ei, sillä tuntoaisti on aina sama. Se ei edellytä hyväksikäyttöä. Erektioita tulee ja menee, ja taas tulee.´Niistä ei tarvitse olla huolissaan. Tapauksessa jossa vaimo ei aiheuttanut impotenssia, mutta mies aiheutti masennuksen, cunnilingus, suuseksi, fellaatiosta, ja masennuksen parantaminen impotenssin parantamisesta hankkimalla vaimolleen kaikkea perinaisellista kuten koruja, alusasuja, kosmetiikkaa, kukkia, suklaata yms,. jotka vaimo on kyynelillä ansainnut. Lisäksi minä annan uhrilahjaksi 3 vuodessa 360 paastopäivää näiden juutalaisten omistamien lehmien, vuohien, kanojen, kalkkunoiden, lampaiden ja mehiläisten runsaaksi lisääntymiseksi, jotta elämän säilyttämiseksi omistajille riittäisi lihaa, maitoa, munia hunajaa, ja villaa Herran Päivien ajalla ennen Harmageddonin sotaa.
Kun vanhin, jota minä en ollut nöyryyttänyt, niin voittaessaan minut tekemällä itse sellaisia tekoja joita olisi olettanut minun tekevän, hävisi minulle joutumalla moraalisesti alapuolelleni, ja sai osakseen häpeää. Veljeskuntakin osaltaan kuormitti minua. Vaikka en voi poistaa kuormaa, on tärkeää että muunnan sen muotoon jossa en koe sitä kuormaksi. Kun minä, jota vanhin nöyryytti, teinkin sellaisia tekoja joita olisi olettanut hänen tekevän, niin hävitessäni hänelle voitin hänet pääsemällä moraalisesti hänen yläpuolelleen, ja sain osakseni arvostusta. Kyllä vanhimman pitäisi pystyä parempaan tuottamalla enemmän kristittyjä kuin minä, mukaanlukien osion 1 sokeat ja osion 2 mielenterveyskuntoutujat, (luluunottamatta vielä henkinen puoli). Hänhän sentään pitää minua huonompana.